Dlngnz 060820 ya 😍 İnşallah bende öyle olurum🙏 Rabbim çocuklarını sağlık ömür nasip ettsin😍çok iyi bakmışsın maşallah 🧿 kaç haflalık Doğum yaptın bide kuzevezde kaldılarmı ?
060820 Dlngnz amin insAllah canım 36 da doğdular evet kuvozde bir oğlum kaldı karaciğer enzimleri tam oturmadığı için şeker düşüklüğü yaşıyordu 15 gün kadar kaldı diğer oğlumda bir ay boyunca yanımdaydı onunda kalsiyumu düşük çıktı 5 gün kaldı ama çok şükür iyiler şimdi ❤️ iki kez ciğer geliştirici oldugumuz için hiç solunum problemi yasamadk
060820 Dlngnz bol şut muz ve ekmek arası kasar peyniri bebeklere kilo aldıran en güzel şey aklınızda bulunsun 😂
Dlngnz baby3_ benim ikinci tüp bebek denemesi ilk üç ay hem kanamalı geçti bi kaç kere hastanede yattım doktorun 4 Aydan sonra artık hafif hafif yürüyebilrsin dedi ondan sizede çok geçmiş olsun şuan kalka biliyormusunuz🙄
HTidim 15+3 kızım 180 gr oğlum 160 gr ve ben şimdiden 8 kg aldım.. Ve vejeteryanım bebekleri nasıl besleyeceğim bilmiyorum 😔
Dlngnz HTidim yeşil yapraklı sebzeler de kilo aldırıyor kaşarı peyniri bol bol yiyin acaba yumurta yiyormusunuz bilmiyorum ama yumurtada kilo aldırıyor bebişlere tahinde et ürünleri kadar protein içerir bi deneyin isterseniz🙏
baby3_ Dlngnz allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim ilk tüp bebek ama 3 kez dış gebelik geçirdim sağ tüp alındı falan biraz yorucuydu . Sonra tüp bebek transferden sonra ağır şekilde ilaçlar şişirdi 13 kilo aldım nefes darlığıyla hastaneye yatırdılar meğer tüp bebek tevasinde olan ohss denen birşeymiş. Neyse 7. Haftama kadar hastanedeydim 12. Haftamda bi 13 kilo ödemi attım geçermiş zaten. Sonra 19. Haftamda kontrol diye gittim açıklık sancı çıktı ilçeden ile sevk ettiler rahim ağzına dikiş attılar 5 mm ye düşmüş suyum gelme ihtimali vardı. Şükür allahım şuan iyiyiz 24 bitiyo tam olarak yarın . Wc dışına kalkmak yok baskı olmasın dedi dikiş tutuyor çünkü
ikizkelebeklerim06 1PrensAnnesi inşallah ya sağlıkla gelsinler de nasıl isterlerse öyle olsun can kızların gönlü 🤗
Dlngnz baby3_ zor günler geçirmiş inşallah sağlıkla alırsın çocuklarını kucağına🙏 Tüp bebek yaptıran anneler iki kat daha riskini oluyor her konuda hassasiyet var bizde 😊
ikizkusannesi HTidim anladım canım bırak bebeğin beslensin ozaman, dert etme zaten doğum sonrası istemesen de gidiyor.
Dlngnz 060820 bende ciğer geliştirici doktorum kesin söyliycem erken olmak istiyorum o iğneyi inşallah kabul eder
Dlngnz mommy_bee tahin pekmez, süt,yumurta hergün ,ıspanak , et ürünleri bol bol kaşar peyniri ,ceviz ,badem,fındık bide kabak çekirdeği çok iyi kesin yiyin gün 1 litreye yakın süt içiyorum bunları sık sık yemeye özen gösteriyorum 🤗