kader_ozol komik birşey söyleyeceğim ilk kızımda 3 ay boyunca biberon ve emzik hangisi olmalı diye araştırdım dr brown aldım biberonda emzik nuk ve avent aldım çocuk doğdu sütüm yoktu ve enfeksiyon kapıp 1 ay hastanede yattım kızım için bütün marka emzikleri denemişler annemle eşim tutmamış eşim bir gün bakkal emziği almış onu tutmus şimdi 1 buçuk yaşında hala emzik emiyor ayrılmaz ikili gibiler 😀 ama sadece yatarken veriyorum kullandigimiz marka wee nin damakli emziği oldu biberona gelecek olursak dr brown içinde özel bi şeyi vardı gaz almasını engelliyordu satıştan kaldırıldı size şunu tavsiye edeceğim birde her yerde bulabileceğiniz markaları tercih edin mekan değiştirdiğinizde oldu ki evde unuttunuz şehir değişti ilçeye gittiniz orda kayboldu yok o markayı bulamıyorsunuz ki benim kızım çok takintilidir biberonda çok sıkıntı yaşadık aynı marka ucuna çizgi koymuş kızım kabul etmedi dr browndan sonra chicco ile devam ettik hala da onu kullanıyoruz çok şükür o durumları da büyüdüğü için atlattı yani her çocuk aynı olmuyor ama tavsiyem heryerde bulacağınız markaları tercih edin