Selam kızçeler, 39+4 olduk bebişin kilosu 3600 doğum kanalınada girmiş dönmüş yani, ama hiç bir belirtim yok. Ara sıra adet sancısı, vajinada baskı, bel ağrısı oluyor o kadar onun dışında sanki ilk haftada gibi tık yok valla gelesi yok :( Bugün 5 tane hurma yedim, 2 bardak ada çayı içtim, küveti doldurdum 40 dakika sıcak suda bekledip durdum, squat yaptım bu gece gelir diye düşünüyordum ama yine hiç bir belirtim yok. Napsam bilmiyorum sezeryan olmak istemiyorum doktorum 41e kadar bekleyeceğini olmazsa sezeryan olacağını söyledi ama ben doğmasını istiyorum artık sütlaçın yaa. Önerisi olan var mı diye sormuştum ama herkes hep aynı şeyleri yazmıştı denedim bir bir. Bir tek ilişki yöntemini denemedik onuda bu gece eşimi ikna edersem deneyeceğim son çarem😀 Benim gibi olan varsa toplaşıp bir çare bulalım🤘🏻🤘🏻