Mine_Nur123 ya gerçekten varya bazı yazanları okudum yok özele normal için yalvarman gerekiyo yok bilmem ne, saçma saçma gerçekten. Siz yine başka bir doktora daha görünün tabiki bakalım o da aynı şeyi söylüyormu, madem bu kadar normal doğum istiyorsunuz.. ama çok önemli değil sanki normali ya da sezeryanı. Önemli olan bebek ve bebeğin sağlıkla dünyaya gelmesi, benim dayımın eşi devlette doğurdu bundan yıllar önce çatısı dardı ve doğurtamadılar bebek oksijensiz kaldı, yeğenim şuan bebekten farksız, kaç yıl geçti hala tedaviler görüyor, yürüyemiyor, konuşamıyor. Lütfen biraz bilinçli davranalım, sezeryan da bir doğum şekli, ve sezeryan doğurunca da normal doğuran kadar anne oluyorsunuz, bebeğinizi riske atmayın. Bu arada bende özel hastaneye gidiyorum, benim doktorum da sezeryandan yana hatta normal doğumla ilgili çok başarılı çalışmaları olan biri olmasına rağmen yani normali de kötülemiyo sezeryanı da kötülemiyo, eşi 2 doğum yapmış 2 si de sezeryan, ama yan odasında başka bir doktor var o da kesinlikle normal doğumdan yana olan bir doktor bunun özelle bir alakası yok.