Mine_Nur123 Başka bir doktordan görüş alma şansın var mı? İçinin rahat etme açısından? Belki durum daha karmaşık hal alır bilemiyorum… Ama hayat sürprizlerle dolu. 41+3’üm normal diye bekliyorum. Her an her şey değişip sezaryen de olabilir.. Hiçbir doğum şekli bir diğerinden üstün değil ve hiçbiri annelik derecesini arttırmıyorr 🐣 En hayırlısı, en güzeli, en sağlıklısı olsun inşallah hepimiz için. 🙏🏻