39+4 artık bıktım maalesef zofer prillam vs üçer tane alıyordum ama fayda etmiyor bıraktım hala kusuyorum çok sıkıldım artık afedersin yediğim her şeyin çıkış tadını bildiğim için Doğumdan sonra çoğu seyden soğumuş olacağım Allah herkesin yardımcısı olsun :(