Meleknur0721 yaaa bende Adıyaman da yediniz sandım çünkü burda çiğköfte yapanlar genelde usta yani ve tadı çok güzel zehirlendim deyince şaşırdım. Çok büyük geçmiş olsun ne diyeyim. Adıyaman’a. Yolunuz düşerse Birgün herhangi bir çiğköfteciye girin Çlezzeti görürsünüz 😋👍👍😊😊
Laf arasında reklam da yaptım 🙈🤗😁😁😁