EsraYamanoglu Kızlar 19 kasımda sezaryana alınıyorum oğluma kavuşacağım Allah ın izniyle🙏 Biraz korkmuyor değilim önerileriniz var mı ? 😥
Arifcaninannesi EsraYamanoglu cnm öncelikle bol bol yürü seni kaldırmaya geldiklerinde.hemsirelerin bol yürüyüş çabuk toparlanma
Dorukcuuuum EsraYamanoglu merhaba kaç haftalıkta doğacak acaba 😊 bizde 39+3 üz ama ne bi tarih verildi ne de konuşuldu bu hafta son kontrol ondan sonra da sezeryan için gün bakarız dediler benden sonra hamile kalanlar bile doğurdu benim oğlum doğmuyor 😇😂
cemreninnannesii EsraYamanoglu yürüyüş ve sezeryandan çıktıktan sonra nescafe içiliyomuş iyi geliyomuş diye duydum🙂
EsraYamanoglu Dorukcuuuum canım hayırlısıyla gelsin de biz 38+2 de olucaz inşallah doktorumla kararlaştırdık sende bir konuş istersen ☺️
Edanur071216 Dorukcuuuum seninle aynı kaderi yaşıyoruz bende 39+3üm ne ağrı var ne bişey cuma günü tekrar gel kontrole dediler bakalım ne olcak o zamana kadar yine ağrım falan olmazsa bana da sezeryan günü verirler mi yoksa suni mi yaparlar bilmiyorum
EsraYamanoglu cemreninnannesii neskafe birde çörekotunu suya atıp içiyormuşsun bende öyle duydum canım 😊
EsraYamanoglu Melek0109 hayırlısıyla gelsin canım aynen bende çok heyecanlıyım ve korkuyorumda 🤦🏻♀️🙄🙄
Ayseozmenucar Hayırlısıyla gelsin 😊herkes doguruyor bende aynını yapıcam de canım..korkma.benım de ogluşum şubat sonu inş..biz doğurunca bebekle ugraşırken siz baya bebekle birbirinize alışmış yol almış olacaksınız ne güzel
EsraYamanoglu Ayseozmenucar hayırlısıyla gelsin canım seninde bebeğin aynen bizimki biraz büyümüş olacak öyle tabi oğluma kavuşucam ama korkuyorumda sonuçda ameliyat 🙄🤦🏻♀️😥
Didem13 Bende 20 kasım doğuma giriyorum 🙏 sağlıkla alalım kucagımıza inşallah 🙏 arkadaşlar tedirginim cok bu korona yüzünden 😖😖😖 hastanede kapmaktan korkuyorum 😧
EsraYamanoglu Didem13 aynen bende korkuyorum oyüzden biran önce sağlıkla doğum yapıp eve gelmek ben yatacağım nevresime kadar götürüyorum canım aklımda bulunsun sende al
efulimm19_ EsraYamanoglu inşallah canım. Aksaraydym sen hangi sehirdesin. Bu arada bendede çokça korku heyecan var. 🙄Rabbim yardımcımız olsun 🥺
ikizlermom EsraYamanoglu bende 20 kasımda sezeryana alinicam ama erken doğum olduğu icin kuveze gircekler kuzularım Allahim hepimizin yardımcısı olsun insallah bende çok korkuyorum🙈☺️