14 haftalık bebeğim bende geçen hafta karin ağrısı için gittiğimde karin ağrısını rahatlatmak için progestan 50 mg iğne vurdu bebekde birşey yok Sendede ama tedbir amaclı 1 kez vuralım dedi ama iğne çok yağlı olduğu için 1 hafta kafami kaldıramadım ağrıdan kalcam şiş o tarafa yatamıyorum. Vinalac multivitamin herşey var içinde doktorum folikasit bırakıp bunu kullanmamı söyledi içinde yeteri kadar folikasit ve multivitamin var diye verdi.