Dua35 Arkadaşlar merhaba 7 haftalık hamileyim sadece vinalac diye bir ilaç kullanıyorum ,doktorum progesteron vermedi ama çoğu hamile kullanıyormuş sizde nasıl neler kullanıyorsunuz?
Esmanur_97 Dua35 düşük riskinde veriliyor canım rahim çevrende kanama varsa ya da senden kan geliyorsa verilir… rahim çevremde kan vardı benim hiç kanamam olmamasına rağmen beş ay kullandım oral bi şekilde yedinci ayımda tekrar verdi doktorum rahimde açılma olduğu için alttan fitil olarak kullanıyorum şuan😒
BrcnTc1506 Dua35 vinalac zaten çok fonksiyonlu ve etkili bi ilaç ondan gerek duymamıştır ben de kullanıyorum yanında sonradan omega hapı verdi
Dua35 RuveydaYasin tamam canım teşekkür ederim doktorumda dedi rahimde kanama vs olursa veriliyor diye bi arkadaşım da ben kullandım dedi o yüzden aklım takıldı
Busracobann Esmanur_97 ağızdan aldığınızda yan etkileri oldu mu sizde ben çok kötü oldum ayağa kalkaniyordum şimdi fitil olarak kullanıyorum ama bu da yan etkisi yapıyor mide bulantısı baş ağrısı ihtassizlik sizde de oldu mu
Esmanur_97 Vira1 ilk beş ay sabah akşam ağızdan kullandım şuan yedi aylığım gece yatmadan fitil olarak alıyorum
Vkdldkc Evet bende kullanıyorum 27+2yiz 2 hafta oluyo başlayalı yanlız benim riskli gebeliğim var kanamam olmadı bu zamana kadar ama doktor tedbir amaçlı verdi rahmi sakinleştiriyo dedi ben iğnesini kullanıyorum yanlız çok yakıyo 😣
Brlelif Canım riskli gebeler kullanıyor bnimde sıkıntılı geçtiği için 200ml ten sabah öğle aksam kullanıyorum