Gamzeli12 canım 24.haftama kadar hiiiç bie sıkıntım yoktu. Ne mide bulantısı ne baş dönmesi. Sonra 24.haftada şeker yüklemesi yaptırdım, gebelik şekerim çıktı. Çok üzülmüştüm o zaman ama diyetle indirdim çok şükür. 27.haftamda rahim ağzım açılmaya başladı ve sonra başladı sıkıntılarım. İlaçlar iğneler fitiller… 27.haftamdan sonra yatarak geçti günlerim ve 31+2 de aniden sancıyla hastaneye gittim ve 8 cm açıklığımla acil sezaryene alındım😬 4 haftadır yoğun bakımdalar bebeklerim. Erken doğum riski oluyor dediği için insanlar ben alışverişlerimi erkenden yaptım. 20.haftamda odalarını aldım, 24.haftada da eşyalarını kıyafetlerini aldım. İyi ki de almışım zaten 20.haftadan sonra çok ağırlaşıyorsun bi de benim gibi sıkıntılı şeyler olursa hiç çıkamıyorsun. Benden sana tavsiye son dakikaya bırakma, ve kendini yorma. Fırsat buldukça dinlendir kendini🌸