hulya_1919 hayir diyemez zaten bu heyet raporu, sizin daha once de bu konuyla ilgili post actiginizi hatirliyorum, konusmustuk. Amiriniz durumunuzu bilse de idari izin doneminde size uzaktan ya da cagirarak is verebilir maalesef, insani duygglari olan var olmayan var ama hakki var, yani orada yapacak bir seyiniz yokmus zaten. Yapabileceginiz en iyi seyi yapmis ve rapor almissiniz, buna yapabilecek bir seyi yok, sizin biriminizin ik si bilse yeterli olur diye dusunuyorum,usulen aslinda sef/yonetici de aranip bilgilendirilmeli ama siz psikolojik olarak cok bunalmissiniz gibi anladim. Olmadi sizi ararsa durumu soylersiniz. Heyet raporluyken gorevlendirme yapamazlar.