hulya_1919 merhaba, ben idari izne ayrılırken kurumum bu şartla ayırmıştı amir gerektiğinde kurumdaçalışmak için çağırabilir diyordu ve tüm işlerini uzaktan takip etmek üzere çıkardılar. Yani idari izindeyken ben uzaktan çalıştım. Böyle bir hakları var yani çalışamaz raporu alındığındaki gibi olmuyor. Siz heyet raporu vb diyorsunuz o konuda bilgim yok ama zaten yapacağınız işleri bilgisayardan yapacaksınız uzanarak da yapabilirsiniz bence yardımcı olmakta fayda var sonuçta bu sürede maaş almaya devam ediyoruz.