Betulsultan1 randewum çok güzeldı doktordan okadar memnun kaldımki Allah razı olsun ondan. Yaklaşk 45 dk muane olduk anlattı knuştuk, sordu herşeyi bende anlattm doktormdan memnun olmadıgımı, covid geçrdıgımı. Hç sorun etmedi negatif testi istemedi. Haftaya perşembe 26 kasım a dogum için gün werdi. Bebegmin kilosunu kendi doktorm geçen ay 2.650 demşti. Bu doktor 2.400 braz ufak haftasna göre dedi bi hafta saglıklı beslen bol bol dinlen nekadar kılo alrsa okadar iyi dedi. 10 gün karantınada ben boşuna kendi kendimi yiyip bitirmişim doktorum yüzünden hep. Dogumdan önce bna we refakatçıya covid testi yapılıcakmş pozitif bile çıksa dogumunu ben yaptrıcam dedi test sadece saglık personelini korumak amaçlı pozitf cksarsanız odanıza ona göre önlem alarak gireriz dedi devlette dogum yapmak falan zorunda deglsin dedi. Kendi doktorumu aradıgımda bana negatif olmadan muayaneyede dogumada alamam dewlette dogum yaparsın deyp telfnu kapatmıştı. Bu güne kadar o hastaneye o doktora werdigim paralara yazıklar olsun. En büyük cesareti senden alarak gttm hastanemi doktorumu degştrdim gerçekten herşeyde bi hayr wardır derler ya öyle benim için en hayrlısı bu oldu. Iyiki kendi doktorumu dinleyıp gidip negatif olup olmadıgıma daır 350 lra boşuna weripte test yaptrmamışım çnkü hç gerek yokmus