Moms12 canım doktorun ters bir şey söylerse hiç canını sıkma aynısını yaşadım git başka hastaneye. Hemen gidip Test falan da yaptırma. İkinci kez Pozitif dahi çıksa seni karantinaya bile almıyor devlet. filyasyon ekipleri bile aramıyor durumunuz ne diye. ciddiye dahi alınmıyor. Ve özel hastanelere bildiri verilmiş 10. Günden sonra test talep edilemez diye. Ayrıca onlar test istiyorya biz nerden bilcez onlar pozitif mi o an taşıyıcı mı ebelerin hemşirelerin doktorun herkes test olsun o zaman ben de öyle gidiyim hastaneye ne ala memleket. Devlet ne diyorsa onun dışında çıkmadıktan sonra hiç kimseye açıklama bile yapma. doktorunla ters bir tepkiyle karşılaşırsan gidip durumu izah etme yeni gideceğin yere. De ben hastanemden memnun değilim o yüzden değiştirmek istedim size geldim bu kadar. Yaptığın suç değil yasal bir şey. Ben de aynen doktorumun aynı ifadeleri yüzünden corona olduğum süreci coronanın ağrılarını acılarına değil muayene, doğum olaylarını düşünüp ağlamaktan iyileşmem zorlaştı. Ki benm doktorum negatif bile olsan 1 buçuk 2 ay vücuttan atılmadığı için sakın gelme dedi bana düşün. Sakın ha üzülme test istemeden direk doğuma alan hastaneler var karantinanın 10. Günden sonra belirti yoksa testinizin ne olduğunu bakmayan hastaneler var hepsini araştırdım. Çok uzun konuştum kusura bakma 😘😘 ama çok üzüldüğüm bir konu bu hala da stres içindeyim. Senin içini rahatlatmak istedim🙏 Umarım en hayırlı hastane ve doktorla karşılaşırız ..☺️