EbruAslan Ayskoc ben evlilik sürecim ve evliliğimde 8 kg aldım. 55 kg bi insanken 63 ile hamile kaldım şuan o yüzden yasak dedi 🥰 6+3 teyim ama çok fazla şişkinliğim ve mide yanmam var nasıl geçicek bu süreç bilemiyorum
Ayskoc EbruAslan 63 yine iyi bişey değil biraz dikkat et hamileyim onu bunu yerim deme sağlıklı şeyler yemeye çalış bişey olmaz inş daha başındasın bende 18+1 deyim şuan 3 kg almışım görünüyor
gmzcvk Kizlar 2 hafta once aldigim fiyatlar normaldi, simdi baska bir postta bir bayan normal doguma 3000 sezaryen e 3500 yazmis haberi olan var mi yine mu zam yaptilar acaba??
Didoz gmzcvk ben geçen gün aradım bana normal 2000 sezeryan 2500 isteğe bağlı sezeryan 4500 diye fiyat verdiler
gmzcvk Didoz tamam cok tesekkurler baska bir yerde bir bayan yzmis da 3000 3500 vs diye sasirdim yil icinde ikinci zamimi yaotilar acaba diye
Eayh ElifLinam yogun bakım var ama 34.haftadan itibaren doganlara bakiliyor yani küçük prematürelere gore yogun bakimlari yok