roserosey Amin cümlemiz inşallah.İlk kendime geldiğimde ağrım çoktu odama çıkarken.Odaya çıkınca zaten direk ağrı kesici vs yapıyorlar 10 dk içinde kesildi ağrım.Ben söylemeden de kendileri belirli saatlerde ağrı kesicimi hep yaptılar.Haricen ağrın olursa söylersin yaparlar tabi.Hemşireler gayet ilgili ve asla suratsız değiller.😊