ayseozi40 Kizlar eskilerin bir lafi vardir ya karniniz sivri ise erkek yuvarlak ve kasiklarin doluysa kiz diye sizce dogrumu bu söyledikleri? Suan sizde nasil duruyo hem cinsiyet hemde karninizin ve kasiginizdaki görünüsünü söylermisiniz. Tesekkür ederm😊
mercimeginanne ayseozi40 yuvarlak karnım, ekşi yedim hep, suratımda sivilceler çıktı kiii hiç sivilcem olmazdı ve kız 😂
Cakir26 Kız çocuğu kalçaya yerleşir derlermiş eskiler bu yüzden kalça ağrısı çok olurmuş. Bende fıtık varmış ondandır diye düşünüyorum ama 😅 hem kalça ağrısı çektim ekşi acı götürüyorum ve kızım olacak😅
Dyguklc Cakir26 aa kalca agrim kız oldugu icinmiymis ya anlam verememistim doktorumda sende pek nazljsjn demisti 😀😀
Helinrojbinn Cakir26 Ben kızımla hamileyken de kalca ve bacakon birleştiği yer çok acırdı öyle bir agrı yok etim kalca kemiğime sıkışıyor sanki bunun cinsiyeti bilmiyorum ama senin bu yorumundan snra kesin kızdır hiç erkek anneleinden böyle bi ağrı oldugunu duymadım bel agrısı yasıyorlar onlar
Dyguklc ayseozi40 karnim yuvarlak canim hep tatli istedi hoc sivilcwm olmazdi sivilcem var ve gebelik lekeleri çil olarak yansidi yuzume minik kizim geliyo 😍
ayseozi40 Dyguklc benim sivilcelerim bitek adet döneminde cikardi simdi her 2 güne suratimin bi yerinde cikiyo 😏
Deniz-naz ayseozi40 21 haftalık hamileyim karnım yuvarlak kasıklarım dolgun kalcam çok ağrıyor ve büyüdü cinsiyeti erkek bu haftadan sonra değişirse bilmem tabi
ayseozi40 Deniz-naz benimde kasiklarim dolgun ama komsular kiz kasikda olur ondn dolgun olur diyorlar ondn kafam karisiyor cinsiyet ögrenmedm daha
Arzu1994 Erkek bebeğe hamile olan annelerimiz belirtileriniz neler bulantılarınız oldu mu sabah bulantısı yada farklı belirtileriniz nelerdi ?
ayseozi40 Arzu1994 benim sabah bulantilarim asiri oluyordu gecti sükür 14 haftaliga kadar bulantilarim olmstu. Suan 16+3 deyiz daha gitmedm cinsiyet ögrenmeye😅 internette okudum sabah bulantilari cok ise kiz yazio bklm hayirlisi
ilknirvanam123 Arzu1994 sabah tan ziyade gece bulantilarim daha çok oluyordu ayaklarda üşüme ellerde kuruluk bel ağrısı baş ağrısı çektim erkek bebeklerde bunlar olur derler canım
alenrenas1 Arzu1994 ben 28+5 hiç bulantım olmadı cok şükür sadece bir defa cıkardım oda yemegin üstüne ilaç atmıstım ilacın kokusu cok kötüydü kusmustum
Ozbk Arzu1994 nerdeyse hiç bulantım olmadı, ekşi şeyler yiyorum 20+2 deyiz erkek dedi doktor. El ayak üşümesi de erkek bebeğe işaret demişlerdi ,ellerim ayaklarım hep soğuk
Leselis ilknirvanam123 benim bebeğim suan 10 haftalık baş ağrısı seyrek oluyor ve ayaklarım çok üşüyor erkek bebek belirtileri mi acaba