Syydmoomm Kızlar ben 7+5 gebeyim 2 gün önce doktor ultrasondan bebeği gördü ama kalp atışını duyamadı. Alttan muayene etti yine duyamadı bu sefer bebek 6 haftalık dedi. Böyle durum yaşayan var mı siz kaçıncı haftada duydunuz?😔😔😔
bus91 Syydmoomm ultrasonla yaklaştırıp titrediğini falan görmedımı bız 9 hafta içibdeyken duyduk canım stres yapma baba cok küçük duyamayız ama bak titrıyo kalp atıyo demişti hiç mi göremedi öle
Camurcu Syydmoomm canım biz 7+3 de duyduk. Ama ben 10 haftaya kadar duymayanlar biliyorum. Başka bi doktora da gorunebilirsin bence
Gamzelinur Syydmoomm canım 8 haftalıkken duydum 7 gibi gıttın duyamamiştım em gec döllenmiş olabılır merak etme tam olarak 8 de başlıyorsun duymaya
Hafizimm Syydmoomm Arkadaşım aynısı başıma geldi 1 ay önce. 6+2 de duyulmadi da görülmedi de kalp atışı. Doktor alttan muayene de etti ama yok kalp atışı dedi. Ben başka doktorlara gittim aynı şeyi duydum ama bekledim 2 hafta kadar Belki geç dollenmedir diye. Sonrasında düşük yaptım inşaallah sen hayırlısı ile yaşamazsın bu durumu..
Syydmoomm bus91 yok duyamıyorum dedi ve her bebek doğsaydı birsürü sakat insan olurdu dedi dünyada bidaha o doktora gitmicem
Ece9294 Syydmoomm bu ne bicim konuşma ya. Her anne oraya hevesle heycanla gidiyo bencede oraya gitmeyin
Hafizimm Syydmoomm Evet önce kendi düştü sonra kalan parçalar için kürtaj oldum. Tek doktorla kalma yine de. Başka doktora da görün ben 3 tane doktora gittim biri bekleyelim geç yumurtlama olmuştur dedi bekletti biri umutlanma çok dedi diğeri de bekle istersen ama sonuç değişmez dedi ve sonunda düştü en azindan bekledim bu konuda içim rahat.
Hamileyim-mutluyum Syydmoomm çok küçükse kalp atşı duyulmaması normal canım kalp atışı varsa göründüyse sıkıntı yok bana dojtor gördük kalp atışını duymaa getek yok drdi ben bebeğimin kalp atışını 12 haftada duydum telaş yapma strese sokma kendini
Syydmoomm Hamileyim-mutluyum Doktor sadece bebeği gördü kese güzel yerleşmiş dedi bebeği de gördük ama kalbini duyamadı doktor ne alttan ne ultrasonla. Bide demez mi her bebek doğsaydı dünyada birsürü sakat insan olurdu diye😤
Zeyno14 Syydmoomm ben 7 haftalıkken duydum ama daha gec duyanda varmıs kotu dusunmeyın bıdahakı gıttıgınızde duyarsınız ama doktorunuz bıraz gıcık bır doktor sanırım
Hamileyim-mutluyum Syydmoomm Aaa gerizekalı mıdır nedir doktorlara inanma her dediğini de yapma hasta psikolojisinden anlamıyorlar 😡
Hamileyim-mutluyum Syydmoomm Canım ben de ilk başta duymadım ekranda bebeği görünce minik minik pıt pıt atan kalp atılı var mıydı ışık gibi yanıp sönüyor
Ytugcek Syydmoomm ben 6+4 te doktora gittim, bebek çok küçük haftasına göre muhtemelen düşecek, küçük bi ihtimal de olsa geç döllenme olabilir dedi. Testler vs geç döllenme çıktı, muhtemelen 2 hafta geri bizim haftamızda