Rabiaalptekin Gizemtsn1 bende bugün oldum 37 haftalık olmasını bekliyoruz perşembe günü erken doğum 🤲yarabbim hepimize sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin suyu azalmış kilo kaybetmiş sancisi ağrısı çıkmış nstte
Mrv24orn BarlasMom94 iki gun kaldi dogumuma bnm doktrm hic yapmdi 💁♀️💁♀️💁♀️ ozellklede syledm yne ypmadi doguma gdecgm gun yapack hrldekki
BarlasMom94 Mrv24orn aaaa normal Doğum olacak değil mi. Yapmaması da garip belki çatınız dar önceden bakmak gerekli
Yasanixxxx BarlasMom94 36 haftaya girecem bebegim dogum pozisyonu almış çatı muayenesinde dar olursa normal dogum olurmu bilgisi olan varmi
BarlasMom94 Yasanixxxx bende 34 haftalığım 36 da bakıcakmış çatıya. Dar olursa sezeryana yönlendiriyor diye biliyorum ama tecrübesizimde ilk doğumum olacak tam bir bilgim yok
Mrv24orn BarlasMom94 he vlla nrml dogum istedm hrsym norml bi catiya bakmadi 39. Hftnn bsnda gttim smdi baksm 1 hfta vr blki cock dhada kilo alick gcmicek ordan bosuna bkip seninde kanamani gtrmye grk yk fln dedi aama baklm dgum zamni nedck :)
BarlasMom94 Mrv24orn hayırlısı olsun o zaman sağlıkla gelsin bebiş. Öyle dediğine göre vardır bir bildiği :)
BarlasMom94 1PrensAnnesi inşallah çok kolay geçer. Şu anlık bir gerginliğim falan yok muayenede rahat geçse içim rahatlıcak sonra zaten Doğum kalıyor :)
BarlasMom94 1PrensAnnesi gerçekten öyle çok abartılı şeyler okuyorum Burda bende o kadar abartılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum :)