Anurbasgem BarlasMom94 35 de oldum. Olduktan sonra da lekenme falan hiç bişey olmadı ve kesinlikle acımıyor korkmanıza panik yapmanıza hiç gerek yok kasmayın yeter 🥰
Mina01 Gizemtsn1 Ya çok acıyor mu benim de 3hafta sonra olacak doktor önceden söyledi şimdiden gerildim
Rabiaalptekin Gizemtsn1 bende bugün oldum 37 haftalık olmasını bekliyoruz perşembe günü erken doğum 🤲yarabbim hepimize sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin suyu azalmış kilo kaybetmiş sancisi ağrısı çıkmış nstte
BarlasMom94 Anurbasgem bende şuan 34 haftalığım doktor iki hafta sonra bi bakarız dedi de erken mi acaba dedim bende 36. Haftada bakıcakmış
Mina01 Prensesimamine insallah dediginiz gibi yapabilirim ya aslında daha önce kürtaj da oldum ama nedense sanki yine öyle sanci acıma olacakmış gibi hissediyorum
BarlasMom94 Anurbasgem evet benim doktorum normal Doğum istiyorsan bakalım dedi. Bende önceliğim normal dedim ondan bakacakmış