Mnk2 Kizlar bilgisi olan varmi hep bir hafta geriden gitti kilosu suan da grip oldum fena sekilde gelisimi durmus en son 3 hafta once gitmistim hastaneye bu hafta grip oldum dun tekrar gittim doktor gelisiminin 3 hafta geride olduğunu söyledi 36+3 2266 gram boyu da 45 cm basina gelen varmi c. Uni ye sevk etti orda da randevusuz bakmiyorlar 1 ay randevular dolu acil gitmem lazim ama ne yapabilirim nasil bi tedbir alacaklar igne veya diyet vs mi nasil duzelcek bu bebegin durumu 🥺😢
minnakmina Mnk2 ben 37. Haftada kızımı 2 kilo 47 cm olarak kucagıma aldım şimdi yaşıtlarıyla aynı her bebek anne karnında gelişmeyebilir
Ankara-06 Mnk2 bizimde 39+5de 2700 denildi ki 20 kilo aldım 6aya kadar 2-3 hafta önden gidiyorduk artık gelişiminin 36yla gidiyor karnında durması gerekmiyor dışarda büyüsün diyerek doğum yaptım fakat doğduğunda 3.150 ile doğdu yani ultrason makinalarının %100 doğruluğu yok doğunca sütünle mamayla büyüyor canını sıkacagın bir durum yok kuzum emin ol
EceEgemen Mnk2 cnm ben 37+0da doğum yaptım 2.650 kilo 47 cm boy, çok şükür hiç bir problemde olmadı oğlum yaşıtlarından önde gidiyor hep boyu uzun :) sıkma canını bazen olabiliyor böyle önemli olan sağlıklı olsun doğunca Bi şekilde büyüyor
M_R_E Mnk2 canım benim oğlumda oldu ben 37+3 doğum yaptım ama oğlum 33+3 doğdu yani bir ay gelişme geriligiyle ve 1990 gramla. Şimdi 4 yaşında ve tam bir tosun paşa 😅 icini ferah tut benide uniye gönderdiler ama hemen almışlardı bir ay yatmistim o zaman ne günler geçirdim ah ama Allah çok büyük şimdi hiç bir sıkıntımız yok çok şükür
Mnk2 Ankara-06 cnm benm ilk oglum da 1 hafta geriden gitti hep 41+1 de dogum yaptim ultrasyon da 3150 gram denildi 2985 dogdu ama 3 hafta geriden gitmesi cok bozdu moralimi karnimda küçücük zaten gelismedigi besbelli
Mnk2 EceEgemen tabi bende oyle düşünüyorum ama kuveze falan alirlarsa diye cok korkuyorum ya daha oglum 21 ay olacak doguma ona bakicak hickimsem yok 😔
Rabiaalptekin Benimde bebegin kilo azalması su azalması olmuş perşembe günü 37 haftalık olacak Allahın izniyle 1 2 cm açılma var bebegin sancısı ağrısı var bakalım hayırlısı
Ankara-06 Mnk2 aynen benimde karnım kucucuktu 7 aylık Zannediyorlardı ntsye gittiğimde bakıyordum aynı hafta olanlara kocamandı
Selin59 Mnk2 bizde şuan 37+2 yiz 2 gün önce kontrolde doktorumuz kilosunun 2700 olduğunu kilo olarak 1 hafta geride olduğunu söyledi çooook üzüldüm 😢 sağlıklı olsunlar da hiç önemli değil kilo
Mnk2 Selin59 hep 1 hafta ydi hic kafaya takmadim olsun sağlıklı olsun dedim herzaman ama bu şekilde 3 hafta birden çok agirima gitti ya 45 kiloydum gebelikten önce suan 57 yim bu kadar kilodan sadece 2 kilosunu bebegime verebilmisim cok üzülüyorum
Rabiaalptekin Mnk2 sağol cnm çok bekletmicem seni dedi prematürden çıkıyor 37 haftalık olmasını beklicez dedi sabah erkenden çağırırdı erken doğum olarak başlatacak perşembe günü gün verir mi bilmiyorum büyük ihtimalle verir ama
sevimlieyuboglu61 Mnk2 muhtemelen sezaryan ile doğum olacak, arkadaşımın oğlu aynsn öyle sizin gibi sizin haftalarda idi sezaryenle doğum yaptı Küvze de girmedi, emzirdi de .sakın kendinize dert etmeyin bsbeğün gelişimi de hep normal
M_R_E Mnk2 ben hastaneye yatınca iki tane ciğer geliştirici iğne vurdular bana günde 4 defa nstye bagliyorlardi 15 günde bir de renkli ultrason beni doktorum üç günde sezaryen yapılır diye gönderdi ama ben bir ay yattım bebek ne kadar içerde duruşa okadar iyi dediler en son renkli ultrasona girdiğimde kan akımı yavaşlamış dediler yarın doğuma alacaz dediler normal doğum denediler suni sancıyla ama olmadı kalbi iki kere durunca direk sezaryen sonra bebek küçük olduğu için şekeri düşüyordu on kuvez de kaldı sonra çıkardık gerisi rutin şeyler prematüre bebeklerde yapılan muayeneler