Ben kışın şeftali aşerince arkadaşım dondurulmuş getirdi. Eriyince tadı bozuluyor gibi.
Esrahiramirac in dediği gibi yapmak mantıklı. Bizim burda domates yapılır o şekilde. İşten gelip doğranmış domates bulmak gibisi yok 😎
Meyve hiç denemedik neden olmasın.