DenizEla Kızlar simdi meyvenin bol ve doğal olduğu zamanlar ağustos da doğum yapicam hayirlisiyla 6 aylık ek gıda zamanında subat ayında olucaz şimdiden şeftali buzluğa koymak istiyorum o zaman meyve püresi yapabileyim diye ama başka ne koyabilirim tecrübeli anneler yada bilgisi olan yazabilir mi 🙂
DidemYldrm DenizEla bende öyle yapmayı planlıyorum bezelye falan da koymayı düşünüyorum kemik sulu bezelye çorbası yaparım oğluşuma 🤗🤗
Glitter DenizEla benim dolabimim dondurucu kismi 3 cekmeceli ve 1 cekmeceyi.meyvelere ayiriyorum her sene. Cunku kendi meyve suyumu kendim yaparim hep. Ben seftali, kayisi, erik, cilek ve visne kouyuyorum.
DenizEla bebisiminannesi Canım şimdilik aklıma bi tek şeftali geliyo 2 tane buz dolabı poşetine koyup havasını çekip buzluğa koyucam kullancagim gün çıkarıp tamamen erimesini bekliycem cam rendeden geçirip ya öyle yediririm yada yoğurtla karıştırırım diye düşünüyorum meyveli yoğurt gibi yap tabi denemekte fayda var nasıl olucak bakalım 😊
RRR DenizEla canım öyle yapınca soguk vurugu gibi oluyoda ezip koyunca güzel oluyo küp poşetler var onlara koyunca cok iyi oluyo öğlenleri yogurda iki güp koyuyosun harika oluyo 😍
Esrahiramirac DidemYldrm meyveler buzluktan çıkınca erimiyor mu ben kendi suyuyla kavanozlara koyuyorum
DenizEla DidemYldrm Aa bezelye de çok mantıklı bende bezelye koyayım bari teşekkür ederim fikir için 😊
DidemYldrm Esrahiramirac ben her sene koyuyorum ama kavanoz da iyi fikirmiş buzdolabı posterlerine yapıyordum ben
bebisiminannesi Esrahiramirac evet kavanozda cok lezzetli oluyorda ama buzluk fikrini de denemek lazım
Esrahiramirac DidemYldrm hem kışlık yemekler koyunca kurbanlıkta oluyor buzlukta bende sadece vişneyi koyuyorum buzluğa diğer meyvelere koku siniyo gibi geliyor bana kavonoz daha iyi geliyor
DidemYldrm Esrahiramirac küçük küçük kavanozlara konula bilir canım çok mantık bebeğe günlük taze taze de çıkartılır bende kendime küçük kavanozlar alıp dilimleyip koyayım bence
Bebegimbenim Esrahiramirac Kavanozda nasıl muhafaza ediyorsunuz anlatır mısınız, birde hangi meyleri koyuyorsunuz.
Esrahiramirac bebisiminannesi tabi siz bilirsiniz ama hem eriyor hem et kokusu oluyor gibi geliyo bana
Esrahiramirac DidemYldrm bencede daha mantıklı başka fikirlerimizide paylaşalım faydalı olur 2 velet sahibi olarak 😂 mesela çocuklarımda laktoz alerjisi var süt yoğurt peynir yemiyor kızım proteinli süt veriyorum
DenizEla Esrahiramirac Ay biraz komik olucak ama kendi suyuyla kavanoza nasıl koyuyosunuz suyunu çıkarıp tanesiyle birlikte mı koyuyosun bide dolaba koyuyosun galiba demi buzluğa değil yani 🙂
Esrahiramirac DenizEla 😂 tabiki buzluğa 😂😂 yok ayrı ayrı koymuyorum senin anladığın gibi bi kaç sefer buzluğa koydum çıkarınca eridi koyduğum gibi değildi kış ayında erik aradım sonunda bulduk oda buzluktandı ve tadı kötüydü. Şeftaliyi küp küp doğruyoruyorum kavonoza koyuyorum zaten bütün şeftaliyi doğrarken suyu çıkıyor elimle sıkmıyorum 😂
cigdmpkr Glitter bunlarin suyunu nasil sikiyosunuz ben ilk defa duydum da anlatabilirmisiniz bizde faydalanalim 😇
DenizEla Glitter Ay ben böyle şeyler yapacağım zaman çok heycanlaniyorum saçma ama içim kıpır kıpır oluyo bebeğim için bizim için biseyler yapıyorum diye pazar günü gidip alıcam pazardan saydiklarinizdan meyve suyu da yapılabilir tabi çok mantıklı teşekkür ederim fikir için🙂
Glitter cigdmpkr suyunu sıkmıyorum hosaf gibi kaynatiyorum hepsinden birer paket. Normalden fazla kaynatip hepsini eziyorum. Posali meyve suyu oluyor. Erik ve visnenin cekirdegi hemen cikiyor zatrn. Elekte ezebilirsiniz.
DenizEla Esrahiramirac Heh tamam şimdi anladım ben cam kavanoz çatlar mı acaba diye panik oldum bi anda o yüzden teşekkür ederim detaylı anlattığın için tecrubeli anne 😊
Nulu Esrahiramirac kız ben tam anlamadım kavanozu nasıl yapıyorsun meyveyi öylece küp küp doğrayıp içine koyup kapağını kapatıp buzluğa mı atıyorsun? Cam kavanozlar buzlukta çatlamıyor mu? Ay bende poşetten koku siniyor diye yapmadım hiç o yüzden böyle denemek istiyorum bi anlat hele