22Ege00 Tugba__- kadın dogumda bütün randevu lar ful doluydu diye acilden kan verdim inşallah haftaya rendevu alabilirsem gidiecem
Purpura26 22Ege00 Canım tebriklerrr çok güzel hcg 🥰 sen randevu bulana kadar belki kese bile gözükür. Benim de 17den 53e çıkmış. Keşke senin kadar yüksek çıksaydı göbek atardım 😄
leaf-07 22Ege00 hamileymişsiniz tebrik ederim ,sağlıkla kucağınıza alın. Evdeki testte pozitifi girmediniz yani öyle anladm ben..bir de acilde yapıyorlar mi test yaa, ne dediniz de yaptılar 🤔🤔
22Ege00 leaf-07 sagolun canım 🌸kadın doğumun randevu ları full doluydu diye hemşire gidip acil kan verip hamile olup olmadığını ögrene bilirsiniz dedi
leaf-07 22Ege00 teşekkür ederim bilgilendirme için burada da randevular hep dolu da ben yarın sabah şansımı sağlık ocağından yana deneyeceğim 🤗ola ki acile ihtiyaç duyarsam ne yapmam gerekli diye sizden bilgi alayım dedim..
minikcivcivim 22Ege00 canım hayırlı olsun öncelikle belirtiniz varmıydı tedavisiz mi oldu, akıntı felan nasıldı
22Ege00 minikcivcivim teşekkür ederim ❤️Uykum çok geliyodu sık idrar kasıklarımda ara ara agrı işte adetim bugun le üç gün gecikti kan testi yaptım
22Ege00 Purpura26 yani gece arayıp randevu mu alayım 😂ya canım bide anlamıyorum nasıl bütün randevular full oluyo ya
minikcivcivim 22Ege00 maşallah canim sağlıkla gelsin inşallah bebişin ❤❤🙏🙏🌸 yumurta takibi yaptın mı canim benimde 17 mm yumurta vardi acaba çatladı mi diye düşünüyorum.
Purpura26 22Ege00 Telefonla mı alıyorsun mhrs randevudan alsan daha az uğraşırsın bence hemen gece yarısı olunca girip bak 😃 pandemiden dolayı hastanelerde hasta sayısını azalttılar yoğunluk olmasın diye o yüzden zor bulunuyor
22Ege00 minikcivcivim evet yaptım tabiki 9 aydır korunmadan beraber oluyoduk ama hamile kalamıyodum çok şükür yumurtlama takibi başladıgımdan beri düzenli oldu adet takvimi uygulama var indirdim ordan kontrol ediyordum