bellaks canım bende görüyordum fakat hiç mekan olarak bakmamstim bana çok yakınmış meğer , fiyat yüksektir diye düşündüm oda uygunmuş gayet. Ama yoğun bakım yok yazms şimdi bir arkds bu benim için önemliydi , beklenmedik bi olayda müdahale edilmek zor olur gbi. Kafam çok karıştı 30 haftalığım artık ne yapacağım karar veremyrm🙄