esengl_ Öyle gerçekten çoook hareketli bir bebek olacak bazen çok rahatsız ediyo sert hareketleri var ama böyle zamanlarda da seviniyorum bu kadar hareketi de olmasa ne yapardım diye 😇 göbeğim için de doktora mesaj attım dönmüş olabilir normal hareketlerini hissetmezsen gel bakalım dedi öyle biraz rahatladım