monaroza Gokilay07 Benimde öyle 29+4 ve şu 2-3 gündür çok fazla oldu bide dünden beri sanki göbeğim küçülmüş gibi hissediyorum göğüs kafesime doğru bi baskı var dönmüştür o yüzden öyledir dedi herkes ama bakalım
Oyagunaydin Gokilay07 benimde öyle böyle su gibi geliyor bazen inşallah normaldir herkes normal olduğunu yazıyor 😏
Snszasla Gokilay07 evet hava alması gerekiyor bol bol iç çamasırını değiştirmek daha iyi o yüzden. Bazen aklıma geliyor diyorum acaba su mu sızıyor ama yok yani. Okadar çok dikkat etmem gerek ki artık valla psikolojik olarak yıpratıyor insanı aman birsey olmasın diye diye
Rmeysa_1661 Gokilay07 benimde oluyor 28 haftaya giriyoruz 2 gün sonra doktorum çok normal olduğunu regl dönemi öncesi ya da sonrası zamanına denk geldiğinde daha da yoğun olduğunu söylemişti. Sadece aşırı koku kaşıntı ve yanma olursa gelirsin onun dışında normal dedi 🤗
Gokilay07 monaroza ayy bilmiyorumki benimki daha da buyuyor gbi hissediyorum ama pozisyon degistirmesiyle alakali olabilir dedigin gibi
monaroza esengl_ Eski postlara baktım internetten biraz araştırmaya çalıştım bu haftalarda çok oluyomuş gördüğüm kadarıyla hareketlerini de hissettiğim için bi sorun yoktur diye düşünüyorum ama yine de bi doktora sormakta fayda var
Gizemky Ya akıntı meselesi benim çok canımı sıkıyor🤦🏻♀️ Bitmiyor tükenmiyor ben hiç böyle birşey yaşamadım ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bide korkuyorum açıkçası bebek ordan çıkacak sonuçta Allah korusun ya mikrop kaparsa bilgisi olan var mı
Gokilay07 monaroza tabiki bana fitil verdi ama o daha cok akinti yapti kullanmadim o yuzden evet masallah bizimkide bu siralar cok hareketli:)
esengl_ monaroza vallahi hareket te etmese çok kötü olurduk hareketiyle ben burdayım diyor 🥰 küçülmesi neden olur ki neden normal acaba doktor a bende sorayim
monaroza Gokilay07 Benimde büyümüştü baya doktorumla da konuştum çağırsa gidecektim ama o da dönmüştür muhtemelen hareketlerini hissetmezsen gel dedi o yüzden gitmedim hala aynı çünkü hareketleri
monaroza Gokilay07 Fitili ben hamile kalmadan önce bir kere kullanmıştım dediğiniz gibi daha da arttırıyo ve su gibi oluyo o zaman akıntı şimdi kaşıntı ya da yanmam yok diye vermedi normal hamilelikte dedi