Kızlar merhaba öncelikle 2. Hamileliğim cinsiyetini çok merak ediyordum. Her şeyi denedim bu yüzden 🙄😂Doktor %80 belli dedi. Hep ekşi acı ve tuzlu aşerdim. Bulantım kusmam da olmadı hiç. Yüzük ve bıçak totemi tutmadı. Çin takvimine ve maya takvimi de yalan çıktı :) Cinsiyet tahmin için açtığım postlarda da hep erkeğe benziyor denildi. Doğum tarihi ve kan yöntemi de erkek dediler.Yüzüm sivilcelendi ama genel olarak güzelleştim. İdrarım da çok çok açık sarı .koyu idrar kız açık renkli idrar erkek dediler çünkü :) Karbonat testi de erkek dedi köpürdü bolca:) bütün yolları denedim meraktan sonuç olarak hepsi erkek dedi ama cinsiyetimiz kız 👧💖 Merak edenler için :)yani rabbim ne nasip ederse o diğerleri hep yalan hurafe 🤗İnşallah hepinizin gönlüne göre verir ve sağlıkla alırız kucağımıza 🙏 sevgiler 😘