Aynı haftada benimde kanamam olmuştu ağrım da vardı ama kanamam öyle böyle değil pedler dolusu oluyordu kesin düşük yapıyorum dedim hemen her zaman gittiğim doktoruma gittim özel hastane de pazar günü olduğu için doktorum yoktu ebeler vardı ve inanın onlar da hiç bir şey yapmadılar oturun bekleyin dediler doktoru arayalım falan doktor gelene kadar bekledim ömrümden ömür gitti doktor geldi kalp atışını dinledik o zaman rahatlamıştım daha soonra yatış verdiler iğne serum vs öyle hastane de kaldım bazen kese etrafında kanama alanı varsa ondan kaynaklı olabiliyor ama rahat olmaya çalış özele de gitsen aynı muamele olacak bizzat yaşadım çünkü