Byby99 büyük ihtimal tahlil sonucjndan sonra seni ultrasona sokucaklardır. Ama tahlili beklemeden alsa seni ultrasona bişey yok diyebilir. Garanti olarak işlem yapmak istiyorlar belli ki. Sonucun çıkınca almazlarsa seni ultrasona o zmn nereye şikayet edersen et hakkındır. Ama biraz bekle hemen çıkar zaten sonuçlar. Umarım normal bir kanamadır