Herkese merhaba. 14 haftalığız ve bir iki haftadır bel ağrılarım oluşmaya başladı. Uyurkende karnımda da hafif kramp gibi ağrılar oluyor. Yana dönünce geçiyor. Sanki reglimin ilk günü gece huzursuz uykuma benziyor. Bunların hamileliğin son aylarında olması gerekmiyor mu 😅 54 kiloyum belimde çok ince acaba ondan mı oluyor diye düşünüyorum. Birde çarpıntı sıkıntım var, nerdeyse hamileliğimin başından beri sürüyor. Doktor normal dedi ama çok rahatsız ediyor. Uzandığım zamanlar daha da artıyor. Ne zaman geçer bu çarpıntılar 😌