Goknurpinar Allah kucagima almayi nasip ederse inşallah hamileyim. Benimde bir kürtajım bir dış gebeligim oldu ümidimi kesmisken Rabbim yüzümüzü güldürdü. Kimyasal gebelik daha iyi bir bakıma adet olduktan sonra tekrar denemelere başlayabilirsiniz taabi doktorunuz nasıl uygun girduyse birde mutlaka folik asit kullanın gebelik öncesi onunda faydası çok oluyor rahimi hazırlıyor gebeliğe. Hayırlı zamanda sizde güzel haberler alın inşallah 🤲