Goknurpinar agri olmamasi iyi bir sey diye biliyorum doktorum düşük yapsan agrisi cok olur derdi benim de kanamalarim oluyordu ama benim 20. Haftadan sonraydi . Bence acilden bir hastaneye gitmekte fayda var . Herkes farkli seyler yasiyor normal de olabilir tehdit de ama sen her zaman tehdit gözüyle bakip gideceksin doktora ve varsin doktorun bu kanama normal desin sen yeterki git geç kalmadan.