Yarenim2020 Dk tut düzenli mi muhtemelen doğum başlamış çekebildiğin kadar evde çek sancını allahım bi avazda kurtarsın inşallah
Edtu94- Yarenim2020 duştan sonra hafifledim gibi kuzu ama oturdum söyle bii yokkk ağrı kaşık belde yine devammm
Edtu94- Cramel korkuyorum normal doğum yapmaktan acıdan normalde yarın randevum var çatı muayenesi ondan bile korkiyorum
Cramel Edtu94- korma canım niye korkuyorsun. Korktuğun sancıysa onu da tamışsın. Bebek doğarken de hissetmiyorsun uyuşturuyorlar. Sonrasında kuş gibisin zaten☺️
Edtu94- Cramel Hastanedeyim kuzu dr nst istedi sancılar 60i gösteriyor birazdanodaya alçak yarınki çatı muayenesini bugün yapcak ay çok korkuyommmmm
Edtu94- Cramel canım öğleden sonra sezeryana alıyorlar yatisimyapildi bebek çok büyük açılma yok çatım datrrrr