Edtu94- Gece 1 den beri bi kaşık sancısı ve hiç ağrımayan belimde bir agrım var ama öyle böyle değil doguruyor muyum …sali çatı muayenem vardı eğer sabah 8 e kadar geçmezse dr uma bugün gitcem . Ben cidden inliyorum dayanamiyorm
Cramel Edtu94- canım ılık duş al o rahatlatır seni. Bu zamana kadar geçmediyse doğum sancısıdır yalancı sancı bu kadar sürmez heralde
Bade88 Doktorum beni hep kasık ve belin aynı anda ağrımaya başlarsa sancı girer gibi gel diyordu o yüzden ihmal etmeyin. Hayırlısıyla kucağınıza alın sağlıkla inşallah
Edtu94- Bade88 ikisi aynı anda beni bitiriyor şuan 😢😢😢 âmin kuzum Inşallah hepimiz sağlıkla alalım minikleri ❤
Edtu94- Cramel geçmedi ilk defa kuzum 1 haftadır çekiyorum dün gece tavan yaptı… duşa gireyim dediğin gibi
Cramel Edtu94- beline tut özellikle ve suyun gelirse beklemeden git canım. Sol tarafına yat dakika tut. 5 dakikaya düşerse git acile baksınlar açılmana
Edtu94- Cramel çıktım duştan ama sıcak suyla aldım cunkuilikla alamoyorm 😢🥺 belim ayriliyor resmen kaşığım biraz dindi gibi bilemedim
Edtu94- Bade88 sıcak kaynata takımla aldım canım alışkanlık ilikle alamiyorum 🥺 tuttum valla belime doğurmam dimi ?? Bu arada ne nişan ne şu bisey gelmedi onlar olmadan doğum baslarmiki
Cramel Edtu94- soluna yat canım eşin de beline masaj yapsın . Sancılarını takip et sıklaşırsa git ama için rahat etmiyorsa şimdi git bi baksınlar
Edtu94- Cramel aynen canim yatayım bi saçımı kurulayip… eşim 6 da ise gitti kuzum vallaha gitmicekti zorla gonderdim 🥺
Edtu94- Cramel korkuyorum normal doğum yapmaktan acıdan normalde yarın randevum var çatı muayenesi ondan bile korkiyorum