Deletedmom381 Çok doğru canım benim..Her şeyde risk var sonuçta, en ufak operasyonlarda bile..Bir de doktorum dedğin gibi teşvik edici biri değil, daha çok gelsin geçsinci bir tutumu var. Ve asla hiçbir konuda fikir beyan etmiyor, ödü kopuyor bir şey söyleyeceğim diye..Sanıyorum doğru doktoru bu saate kadar bulamamışım. 36.haftadayım, geç değildir inşallah, ama aynı doktorla devam etmeye hiç niyetim yok, soğudum iyice. En son ilişkiye girelim mi diye sordum onu bile ben bilemem dedi. Ya heralde keyfimin kahyası ol diye sprmuyorum, risk var mı, ta da normal doğum için iyi mi diye sormuştum niyetim oydu yani. Sanırım doktor değiştirince daha rahat normal doğuma cesaretim iyiden iyiye artacak. Dediğin gibi, extrem durumlar varsa zaten sezaryen olsun, bebeğimi de kendimi de tehlikeyeye atmam bile bile. Kızımın kilosu da iki altı yüz küsur, öyle aşırı bir fazlalığı yok, pozisyon da normal şükür. Yeni doktor inşallah çok daha hayırlı olacak bizim için..