Ablam 2 sezaryen yapmış biri. Ben normal doğum stiyorum normale heveslyim ve işin doğalı bu diye düşünüyorum. Ablam sürekli, normal doğum bebek için çok riskli, ya oksjensz kalırsa? Rehabilitasyon merkezleri böyle komplikasyonlarla ve normal doğum pşmanlıklarıyla dolu diyip beni tedirgin ediyor. Şu an uyuyamıyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz, normal ve sezaryen doğum şekli ile ilgili? Hangini seçeceksiniz?
(Öncelkle bebeğim ve benim için zorunlu bir durum olursa ben de sezaryeni desteklerim, fakat her şey normal ve güzel giderken de normali istiyorum. Direk sezaryen de bir seçim ve tüm görüşlere saygım var baştan söyleyeyim)