Baybymucize Sineemm riskli gebeliğim var zaten bugünlere zor geldim 24saat yatarak vakit geçmiyor belli yaklaşınca geçer zamanını bekler bebeğim
Sevda27 @Sineemm benim ilk hamileliğim 97 ye düştük kızımı kucağıma alacağım günün sabırsızlığı ve heyecanı var Allahın izniyle hepimiz sağlıklı güzel doğumlar gerçekleştiririz inşallah ☺️🤲
Kaderozy Sineemm bende bugün 99 düştüm bende 2.hamileyim ilk oğlum oldu şimdide Allah nasip ederse bir kızım olacak heyecanla bekliyorum valla
Sineemm Kaderozy ohh ne güzel canım valla rabbim sağlıkla büyüsün inşallah abisi kissanmaz umarım bizim kız kıskanacak gibi duruyor ama 😂
Kaderozy Sineemm aralarında 1.5 yaş olacak korkuyorum ama inşallah güzel güzel büyürler evlatlarımız 😍
Sineemm Kaderozy inşallah ya bizimkinide 4 yaş olucak aralarında ideal diye düşünüyorum ama kıskanmak konusu çok kafamı karıştırıyor bakalım doğunca gorcez daha şimdiden babasına sen kardeşimi sevemezsin diyor 😂
Sineemm prensesim35 en merak ettiğim çocuklar arasında kıskançlık sorunu siz öyle bişey seziyormusunuz ilk çocuğunuzda 🤔
prensesim35 Sineemm oğlum dışarıya karşı kıskanç değil paylaşımcı sevecen kardeşine karşı da öyle olur diye düşünüyorum
Sineemm prensesim35 umarım öyle olurlar bizim kızda dışarıya karşı değil ama babası yada ben başka bı bebek sevelim kıskanıyor her halinden belli 🤦🤷