Sineemm Kizlar ikinci kızıma hamileyim çift rakama düştük şükür benim gibi ikinciye hamile olan tecrübeli anneler napiyorsunuz veyada ilk hamileligini heycanla bekleyen anneler nasıl hissediyorsunuz 😍
Matildaa Sineemm valla canım benim 3. Hamileliğim sanki ilk hamileliğim gibi heyecanlıyım. Doğuma da 28 gün kaldı canım. İnşalalh sağlıcakla alırız kucağımıza
aylinsss Sineemm benimde ilk çok şükür bizde bugun 99 a düştük 🥰🙏🏻Ama sezeryan istiyorum kaç gün önce alınıyor acaba belki 90 falan kalmıştır 🥰
Rojda24 Benim ilk hamileliğim bende 99 a düştüm Şükür rabbim sağlıklı kucağımıza alacağımız günü de gösterir inş 🥰🥰
Nursahcan 37+4 olduk bugun heycanla beklıyoruz ara ara kasıkda agrım oluyor yada belım ınajılmaz agrıyor ama gecıyor bugun de bıanda sag kasıgıma yakın bacagımın oraya bırden agrı girsi biraz zaman gecınce gectı sankı heran dogurcak gıbıyım
Sineemm Nursahcan yalancı sancılar yoklamaya başlamış demek ki annesi 😂 benimde çok belim ağrıyor özellikle yatağa yatıp sağa sola dönünce bişey batıyor resmen
Sineemm aylinsss 38den sonra istediğin zaman olabiliyorsun diye biliyorum canım inşallah sağ saglim doğar bebisimiz 🤗
Yeliz4 20+6 günlük hamileyim ve ilk gebeliğim bebeğim çok aşşağıda erken doğma ihtimali var 10 gün öncesinde de açılma ve kanama şikayetiyle apar topar doktora gittik. Sizden ricam Allah rızası için oğlumla bize dua etmeniz 🤲
Sineemm Yeliz4 çok üzüldüm yaa rabbim vaktinden önce hiç bir çocuğu dünyaya getirmesin getirirse de sağlıkla büyümeyi nasip etsin senin ve diğer annelerin yavrularına inşallah bir sıkıntı olmadan günü gelince doğar dualarimiz seninle canım 🤲
Sineemm Nursahcan bebialerimiz dogcagi günü bizden daha iyi bilir karar onların artık ne zaman doğmak isterlerse 😂 ilk kızım 41+5 günlük doğdu bakalım bu ne zaman doğacak 😌