Kızlar yine ben 😁 25+0 girdim bugün 2 gün önce doktor kontrolum vardı bebeğin kilosu 589 gram boyuda 30 cm miş. Kilosu az geldı bana doktora sordum haftasına göre nasıl diye kilosu gayet iyi dedi ama sizlerin nasıldı benımle aynı haftalarda olan varmı vrsa sizin bebişlerin nasıl kilosu