MiniKaya ben kaşıntıları azalttım ama akıntı devam ediyor malesef. İç çamaşırın pamuklu olsun muhakkak. Ayrıca sürekli değiştir ki mikrop artmasın. Bu zor oluyor o yüzden ben bir pamuklu kumaşı parça parça kestim sürekli camasirima koyuyorum ve gün içinde sürekli değiştiriyorum. Her tuvaletten sonra sirkeli su ile de yıkıyorum en azından kaşıntı geçiyor bu şekilde. Senin de aklında olsun belki işine yarar. İnşallah daha da iyi oluruz