MiniKaya bir haftadır bende mantar ile uğraşıyorum,fitil kullanıyorum işe yararmı bilmiyorum ama burda okumuştum , dalin bebe şampuanı ile yıkayın çok iyi geliyor demişlerdi,pH dengesini düzenliyormuş,bende dalin yok sebamed almıştım onunla denicem bakalım,son bir fitilimi de ittireyim de🙄
bir de onu deneyin isterseniz