Cansucasalin 35 haftalık olduk , sizce dağıtılacak olan hediyelikleri ne zaman yaptırmalıyım ? 🤔 şimdiden yaptırsam erken mi olur ve yaptıran anne adaylarımız nere de yaptırdılar öneri alırım😍
merisenel-2016 Cansucasalin canım bence yaptır artık ne olur ne olmaz hazır olsun 🥰ben instagramda Emretuhafiyeaksesuar da yaptırmıştım 😊
Meneksekara Cansucasalin ben İnstagram da jel mum yapıyorum isterseniz bakabilirsiniz mormeneksehediyelikler
Beyzabyk Cansucasalin ben gitti gidiyordan fil şekşinde kokulu taş yaptırdım normal diğer sitelerden daha uygundu fiyatı 20 tanesi 180 tlye falan satılıyordu ben 25 tanesini 100 liraya yaptırdım gitti gdiyordan
Cansucasalin merisenel-2016 kararsız kaldım yaptırıp yaptırmamak arasında böyle de geç mi olur erken mi olur arada kaldım 🥰 bakacağım önerdiğiniz sayfaya teşekkür ediyorum 🤍
Cansucasalin Kevser25 annemler de öyle diyor yaptır artık zaten uzun sürüyor diyorlar ama kararsız kaldım sanırsam yaptıracağım..😊
Cansucasalin Beyzabyk çok teşekkür ediyorum canım önerdiğin sayfaya göz atacağım , bende böyle kokuluk tarzı çok seviyorum son dakika , kararsız kaldım..🤔🤔❤️
Nunuy Virüs var diye kimseyi kabul etmicez.ama aceleye gerek varmı bende bilemedim şeker çikolata aldık .bende ağaç fidanı istiyorum dağıtmak.🤷🏻♀️Daha sipariş etmedim
Cansucasalin Nunuy vallaha canım aile içinde teyzemlere halamlara vs falan vermek için yaptırıyorum yoksa tabiki virüsden dolayı kimse kabul edemem..🥺🥺💕
merisenel-2016 Cansucasalin bence yaptırmalısın ne olacağı hiç belli olmaz çünkü o yüzden dedim ama tabi sen bilirsin 😊 Rica ederim 😇
Kevser25 Cansucasalin yani sonuçta bozulacak türden şeyler değil vaktinde gelir inşallah bebişiniz ama ne olur ne olmaz dursun kenarda
Beyzabyk Cansucasalin tavsiye ederm isterseniz linkinide atabilirim ürünün satıcı çok ilgili bende 35. Haftamda yaptırdım hemen geldi 3 4 günde