Seher0671 keşke bir doktr yani dewlet hastanesinede gidip için rahat etseydi ondan sonra hemn gıdıp taktrırdın okdar duyuyorum ki o dikiş atanlar okdar agrımız yok dediler bnde 1 haftayı geçkin süre kaldı sonra benm başka sebebden kaybettm 1 cm açıklık wardı bnde. Birde her ne olursa olsun bn dewlete baglı olan yerlere gtmeyı dha cok tercih ediyorum. Dewlet hastanesınde hocalık yapan doktrlara gıderm bn genelde. Yatmakdan falan deıl bazılarının bünyesinden mi ne bence burda ben bır bayanla konuşmuştum o kz hiç hissetmyordu agırını