Boncugummmm oh şükür taktıran birini buldum kuzum benim hiç bir şikayetim yokken hoca dedi açılma var yok uzunluk yeterli değil falan dedim dikiş atın o zaman yok ben pesser halkayı tercih ediyorum dedi , bu çocuk müdahale edilmezse zaten bi anda bilmeden syun gelir falan dedi kabul ettik pesser halkayı ama imza aldı benden onam formu doldurdum sendende rıza aldı mi merak ediyorum canım bi de şuan kaç haftalık oldun engelledi mi pesser erken doğumu ve kaç haftalık ken takıldı acaba beni 4 gündür ağrısı öldürdü hala belim ve kasığım çıkacak gibi ağrım oluyor çok korkuyorum