06mehtap37 çok geçmiş olsun,Allah’ın izniyle tekrar sağlıcakla olsun 🙏kanama bitince yine kontrole gidip içeride parça var mı diye baktirmanizi öneririm ,ben de 3 ay ara vermiştim sonra hemen kaldım ,rahim dinlensin dedi doktor hemen beklemeyip kalan da oluyor tabi