06mehtap37 öncelikle cok ama cok gecmis olsun.. Bende ilk bebegimi 6 haftalıkken kanama yoluyla düşürmüştüm. Kanama benim 10 güne yakın sürmüştü, simdi 7 aylık hamileyim🙏🙏🙏 insan gecmeyecek bir daha hamile kalmayacak gibi geliyor ama rabbim nasip ettikten sonra oluyor. Hayırlı vakitte size de tekrar nasip olsun inşaAllah