Ben ilk 3 ay folik asit kullandım sadece. Onun dışında bi kaç kez vitamin içtim ama acayip midemi bulandırdı doktoruma söyleyerek bıraktım kullanmıyorum. Bi zararı olur mu dedim doktor olmaz seni annen vitaminlerle mi büyüttü dedi gülümsedi 🤭haklı kadın bizler mevsimsel herşeyi sağlıklı tükettiçe bi sıkıntı yok. Bebeğimin gelişimide şükürler olsun haftasıyla orantılı gidiyor hep 🤲💪🏻