Arzu1994 yok canım ne rahatsızlığı 🥰 İlk bebeğimde erkek hissediyordum öylede oldu 2. Oglumda kız diyordum arasında çok fark vardı ilk oğlumda tatlı çok yerdim çok uyurdum başım çok agrirdi ama ikinci oğlumda gebeligin nasil geçtiğini anlamadım yani sanki hamile değildim bile ve bu sonuncusu ikisindende fena böyle bir bulantı tiksinme hic yaşamadım bakalım bu ne olcak